Manufaktura z nowym konceptem pizzerii Stopiątka dla wymagających


Dla wielu marek Manufaktura w Łodzi to miejsce, w którym wypada być i które korzystnie wpływa na postrzeganie brandu. Tak jest również w przypadku nowego lokalu pizzerii Stopiątka in Italia, który od niedawna działa w jednym z historycznych budynków na rynku. - Manufaktura to tak prestiżowa lokalizacja, że choć wcześniej nie planowaliśmy ekspansji formatu „In Italia” poza Warszawę, to nie wahaliśmy się ani chwili, by wprowadzić go właśnie tutaj, w unikatowych wnętrzach dawnego imperium włókienniczego – przekonuje Marta Kołakowska, dyrektor ds. franczyzy w Mastergrupie, będącej właścicielem marki Stopiątka.
 
Różnorodna, bogata oferta odpowiadająca na potrzeby wszystkich gości to priorytet Manufaktury w doborze najemców gastronomicznych. Do ich grona właśnie dołączyła restauracja Stopiątka In Italia. To nowy koncept premium ogólnopolskiej sieci Stopiątka.  Stopiątka It Italia to lokale o większym metrażu, z bardziej rozbudowanym menu, spełniającym oczekiwania najbardziej wymagających gości.
 
Wnętrze nowej restauracji w Manufakturze jest jasne i przestronne, dominuje tu naturalne drewno i stonowane kolory. Industrialny charakter miejsca podkreślają nowoczesne, minimalistyczne lampy. Oczywiście nie mogło zabraknąć charakterystycznych dla całej sieci kremowych kanap, inspirowanych tylnymi siedziskami w kultowej syrenie 105.
 
Stopiątka In Italia to idealne miejsce na rodzinny posiłek, zwłaszcza że najmłodsi mogą bawić się w przestronnym kąciku dla dzieci. Są zarówno atrakcje dla przedszkolaków, jak i zabawki sensoryczne oraz maty dla maluszków. – Chcemy być najbardziej rodzinnym miejscem w Manufakturze. Wiemy, że dla wielu rodziców wyjście z dziećmi do restauracji bywa stresujące. U nas każdy, niezależnie od wieku może czuć się swobodnie, a rodzice nie muszą martwić się, że pociechy będą się nudzić – przekonuje Magdalena Chrzanowska, właścicielka lokalu.
 
Stopiątkę In Italia wyróżnia także rozbudowane menu, w tym specjalna sekcja dla dzieci, w której oprócz pizzy są m.in. uwielbiane przez dzieci nuggetsy i spaghetti bolońskie. Mimo że restauracja działa w Manufakturze dopiero od kilku dni, Magdalena Chrzanowska mówi, że goście mają już swoje ulubione dania: - Bardzo się cieszę, że w menu są także sałatki, makarony i ravioli, bo cieszą się sporą popularnością. Są ciekawym uzupełnieniem oferty pizzy i sprawiają, że cała rodzina może tu przyjść na obiad, nawet jeśli nie wszyscy mają ochotę na włoski placek – przekonuje właścicielka Stopiątki In Italia w Manufakturze. I dodaje: - Goście Manufaktury polubili też naszą największą w mieście pizzę, która ma aż 60 cm! Często wybierana jest jako przekąska dla większej grupy osób. To idealny pomysł na spotkanie z przyjaciółmi, zwłaszcza, że uzupełnieniem oferty kulinarnej jest rozbudowana karta koktajli i piw – podsumowuje Magdalena Chrzanowska. W Stopiątce In Italia można także zorganizować spotkanie rodzinne, imprezę okolicznościową lub integrację pracowniczą. 
 
Stopiątka In Italia w Manufakturze jest 9. restauracją w tym koncepcie i pierwszą poza stolicą. Lokal ma powierzchnię 160,1 mkw. Łącznie na terenie całej Polski działa już blisko 60 lokali sieci należącej do Mastergrupy.

O Manufakturze:

Właścicielem Manufaktury jest Union Investment Real Estate GmbH – wiodąca międzynarodowa firma inwestycyjna specjalizująca się w otwartych funduszach nieruchomości dla inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych. Model biznesowy Union Investment bazuje na ponad 50 latach doświadczeń w branży nieruchomości oraz eksperckim know-how w zakresie zarządzania aktywami. Obecnie Union Investment zarządza aktywami o wartości 32 miliardów euro w ponad 840 nieruchomościach komercyjnych i mieszkalnych o łącznej powierzchni ok. 8,4 mln. mkw.

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.


Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.